Dat kan, maar wij vinden het prettiger als je ons mailt: info@ICareAcademy.nl Door vooral via mail te communiceren kunnen wij onze personeelskosten laag houden. Zo kunnen we onze cursussen tegen een scherp tarief aan blijven bieden.
We proberen alle informatie die jij nodig kunt hebben op onze website te vermelden. Mocht je desondanks toch contact met I Care Academy willen hebben, neem dan bij voorkeur contact met ons op via mail: info@ICareAcademy.nl. Als wij jouw vraag op papier hebben kunnen wij deze direct doorsturen naar degene die een antwoord kan geven op jouw vraag.
We informeren je dan automatisch over nieuwe online scholingen als je jouw e-mailadres achterlaat in het veld ‘Ik heb interesse’. In iedere mail die je ontvangt staat een mogelijkheid om je af te melden van deze service.
Hoe wij met privacy omgaan staat omschreven in onze privacyverklaring. Je kan deze vinden op de website. Je mag ervanuit gaan dat we alle gegevens die je via onze website invult met respect behandelen. We verstrekken alleen de hoogstnoodzakelijk gegevens aan andere partijen en doen dat alleen als het noodzakelijk is om de dienst te leveren die jij bij ons hebt afgenomen. Bijvoorbeeld; jouw naam, geboortedatum en geboorteplaats staan vermeld op de presentielijst die de docent ontvangt. Jouw BIG-nummer wordt alleen met de docent gecommuniceerd als deze de accreditatiepunten verwerkt.
Jazeker, als jij de kwaliteit kunt leveren die wij van onze auteur en docenten verlangen komen we heel graag met je in contact.
Stuur een mail naar info@ICareAcademy.nl. In de mail zet je jouw contactgegevens of je een auteur of gediplomeerd docent of trainer bent en wat jij toe zou willen voegen aan ons cursusaanbod.
Je mag ons ook bellen op telefoonnummer 06-29997285, dan geven we direct een antwoord op al jouw vragen.
Jazeker hebben we een nieuwsbrief. Op de website vind je de knop ‘aanmelden voor de nieuwsbrief’. Mailen naar info@ICareAcademy.nl om je aan te melden kan natuurlijk ook. Onze nieuwsbrief wordt verzonden aan klanten en andere geïnteresseerden.
Mail dan naar info@ICareAcademy.nl om je af te melden voor de nieuwsbrief.
Alle scholingen die door of met medewerking van I Care Academy worden aangeboden, worden geëvalueerd. We gebruiken de uitkomsten van evaluaties om onze kwaliteit op peil te houden. Waar nodig doen we aanpassingen om tot de gewenste kwaliteitsverbetering te komen. Uitkomsten van evaluaties worden geanonimiseerd met docenten gedeeld. Feedback van cursisten kan ook reden zijn om afscheid te nemen van docenten, locaties en onderwerpen.
Wij vinden het vervelend als je iets als ‘niet prettig’ hebt ervaren of als we iets kunnen verbeteren. Wij stimuleren onze deelnemers hun ongenoegens altijd eerst te bespreken met de betrokken personen en brengen jullie indien nodig graag met elkaar in contact. Als jullie er samen niet uitkomen kun je dat kenbaar maken bij I Care Academy, in onze klachtenregeling staat omschreven welke stappen je kunt zetten. Onze klachtenregeling vind je op onze website.
Jouw factuur wordt automatisch aangemaakt op het moment dat jouw aanmelding wordt verwerkt. Je ontvangt een bevestigingsmail met daarin jouw factuur. De bevestigingsmail wordt verzonden naar het emailadres van de ingeschreven cursist of eventueel de contactpersoon die scholing aanvraagt. Als je geen bevestigingsmail hebt gekregen is het raadzaam om in de map ‘ongewenste mail’ of ‘spam’ te kijken. Als je ook daarin geen mail aantreft kun je ons mailen. Vaak is de oorzaak snel duidelijk en de oplossing snel te realiseren. Het helpt ons als je in de mail schrijft over welke cursus en welke cursist het gaat.
De scholingen binnen I Care Academy zijn niet vrijgesteld van BTW. Wij zijn wettelijk verplicht om 21% BTW te berekenen. De specifieke bedragen staan vermeld op de factuur.
Als je ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel kun je kosten voor na- of bijscholing vaak opvoeren als bedrijfskosten. Vraag jouw boekhouder of adviseur om advies.
Als je het KVK-nummer niet weet kun je het eenvoudig opzoeken via Google (zoek op: “kvk bedrijfsnaam”) Het invullen van het KVK-nummer is verplicht bij het aanvragen van scholingen zodra je een factuur op een bedrijfsnaam wil ontvangen.
Dat is mogelijk. Tijdens de aanmeldprocedure kan je de desbetreffende gegevens aangeven.
De prijzen van de online scholingen en het praktijkonderwijs staan steeds vermeld bij de desbetreffende scholingen. Zie bij “Scholingen”.
Inschrijven kan direct via de website en via een email: info@ICareAcademy.nl. De inschrijving voor een of meer scholingen is pas definitief als de betaling is afgerond. Na betaling ontvang je een email met bevestiging en inloginformatie. De online scholing staat na invoer van jouw sleutel al voor je klaar. In het geval van praktijkonderwijs ontvang je een bevestiging met informatie onder andere over data, tijden en voorbereiding.
In het geval van een overschrijving geldt het moment waarop het bedrag is bijgeschreven op de rekening van I Care Academy.
Jouw inschrijving is definitief als je de betaling hebt afgerond. In het geval van een overschrijving geldt het moment waarop het bedrag is bijgeschreven op de rekening van I Care Academy.
De online modules gaan altijd door. Bijpassend praktijkonderwijs (optioneel) gaat vrijwel altijd door. Wij informeren je tijdig (tenzij er sprake is van overmacht).
Als je geen tegenbericht ontvangt mag je er van uit gaan dat het praktijkonderwijs door gaat.
Ja, dat kan. Het invullen van een KVK-nummer is niet verplicht, je kunt dit veld gewoon overslaan. Je hebt het KvK nummer alleen nodig als je scholing aanvraagt op naam van een bedrijf.
Zodra jouw inschrijving definitief is heb je 14 dagen bedenktijd. Deze bedenktijd geldt niet als het praktijkonderwijs binnen 4 weken begint of als het om een e-learning gaat.
Als je gebruik wilt maken van de bedenktijd kun je ons mailen om jouw deelname te annuleren of te verzetten. Als je annuleert krijg je het betaalde inschrijfgeld terug.
Als je na verstrijken van de bedenktijd om welke reden dan ook, niet deelneemt (of kunt deelnemen) aan het praktijkonderwijs waarvoor je je hebt ingeschreven ontvang je het betaalde inschrijfgeld niet terug.
Het is meestal ook niet mogelijk om, zonder extra kosten, een gemiste scholing op een later tijdstip in te halen. Bij jouw aanmelding ben je akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden, hierin staat omschreven welke regels wij hanteren ten aanzien van afmeldingen. Onze algemene voorwaarden vind je op onze website.
Bewaar jouw factuur goed als je als zelfstandige werkt. De kosten voor een nascholing kun je opvoeren als bedrijfskosten. Vraag jouw boekhouder om advies.
I Care Academy is geen CRKBO gecertificeerde instelling.